Pages

20 Nisan 2014 Pazar

Sofia Vergara "Şahane bir popom var!"

Yatakta kaplan gibiyim.

Oyuncu Sofia Vergara (41), Women’s Health dergisinin mayıs sayısı için poz verdi.

Röportajında seksi biri olduğunu söyleyen Vergara, “Hep göğüslerim çok konuşuluyor ama aynı zamanda mükemmel bir popom vardır” dedi.

Kendisini iyi hissetmek için elinden geleni yaptığını söyleyen Vergara, “Bazıları ‘Uyanır uyanmaz kendimi çok seksi hissediyorum’ der. Ama ben duştan sonra, fönlü saç ve tam makyajla kendimi seksi hissediyorum” dedi ve ekledi:

“Ben Latin’im. Bizim kültürümüzde, diğer kadınlar için değil; erkekler, sevgililerimiz ve kocalarımız için giyinilir. Boyfriend jeans giymektense ölmeyi tercih ederim.”

KAPLAN GİBİ
İşadamı Nick Loeb (38) ile nişanlı olan oyuncu, yatakta oldukça agresif olduğunu açıkladı: “Umarım erkek arkadaşım yatakta kaplan olduğumu düşünüyordur!”
‘Modern Family’ dizisinin yıldızı, sözlerine şöyle devam etti: “Bir erkekle tanışır tanışmaz, onunla seksi bir şeyler isteyip istemediğimi hemen anlarım. Bu, kimyayla ilgili bir şey benim için.”




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

Blogger news

Blogroll

About